مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 16:302020-07-06اقتصادي

تمدید طرح میثاق بانک مسکن در راستای حمایت از بدهکاران در ایام کرونا


مدیر شعب بانک مسکن از تمدید طرح میثاق بانک مسکن در راستای حمایت از بدهکاران در ایام شیوع کرونا در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر شعب بانک مسکن از تمدید طرح میثاق بانک مسکن در راستای حمایت از بدهکاران در ایام شیوع کرونا در استان خبر داد.

جلال الدین سلیمی امروز (16 تیرماه) در نشست خبری با حضور رسانه های استان با تشریح جزییات کامل طرح های جهت حمایت از بدهکاران بانکی اظهار کرد: هیئت مدیره بانک مسکن در راستای حمایت از مشتریان دارای اقساط غیر جاری بالاخص با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا با بخشودگی کامل جرائم با طرح میثاق تا پایان تیرماه 99 موافقت کرده است.

وی در تشریح طرح میثاق عنوان کرد: در طرح میثاق بانک مسکن، چنانچه مشتریان دارای اقساط غیر جاری نسبت به تسویه نقدی مطالبات معوق خود نمایند کلیه جرائم تسهیلات آنها بخشوده می شود و لازم است با توجه به اینکه این طرح برای انواع قرارداهای تسهیلاتی بانک مسکن از جمله فروش اقساطی و مشارکت مدنی متفاوت است مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک مسکن مراجعه نمایند.

وی همچنین به پرداخت غیر حضوری اقساط توسط مشتریان و مشمولیت آنها در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی مشتریانی که با پرداخت غیر حضوری از طریق درگاه های بانک مسکن از جمله پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید طرح میثاق بانک مسکن در راستای حمایت از بدهکاران در ایام کرونا

تمدید طرح میثاق بانک مسکن در راستای حمایت از بدهکاران در ایام کرونا