مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 15:152020-07-06حوادث

توقیف 45 دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در نهاوند/ طرح «مهار» اجرا شد


دستگیری 24 سارق در بهار، اجرای طرح انضباط اجتماعی در نهاوند و اجرای طرح مهار و دستگیری سارق خودرو در همدان برخی عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری 24 سارق توسط مأموران انتظامی این شهرستان در 15 روز گذشته خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت و بالا بردن احساس امنیت در بین شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، با اشرف اطلاعاتی و مشارکت و همدلی مردم و مسئولان پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، 24 سارق سابقه دار در 15 روز گذشته شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات فنی و پلیسی و در مواجهه با ادله و مدارک، به 13 فقره سرقت اعتراف کردند که محل های سرقت شناسایی و مقادیر قابل توجهی از وسایل مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ نوری عنوان کرد: با دعوت از مالباختگان وسایل مکشوفه پس از شناسایی به آنان تحویل داده شد و سارقان با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای شهرستان معرفی شدند.

اجرای طرح انضباط اجتماعی در نهاوند فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف 45 دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف طی 72 ساعت گذشته در نتیجه اجرای طرح انضباط اجتماعی در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 45 دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در نهاوند/ طرح «مهار» اجرا شد

توقیف 45 دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در نهاوند/ طرح «مهار» اجرا شد