مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-06حوادث

فرجام شلیک برای انتقام!


جوان 32 ساله ای که با انگیزه اختلافات قبلی، دست به جنایت مسلحانه زده بود، سپیده دم روز گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد تا فرجام شلیک‌های مرگبارش به طناب دار گره بخورد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای این پرونده جنایی از بیست و هفتم اردیبهشت سال 94 زمانی رنگ وحشت به خود گرفت که نزاعی بین دو گروه از اهالی یک روستا رخ داد و افرادی با شلیک گلوله های ساچمه ای از سلاح شکاری مجروح شدند.

در کشاکش مراحل شکایت و دادرسی، ناگهان سرنشینان یک دستگاه پژو 206 که از طرف های مقابل نزاع کنندگان بودند، سوار بر خودرو و به قصد انتقام از طرف های دیگر به راه افتادند.

در همین حال سرنشین 206، جوان تراکتورسواری را دید که بین روستای ماریان و زاک در حرکت بود.

او که تراکتور سوار 38 ساله را عامل شلیک های ساچمه ای می دانست، بعد از گفت وگویی کوتاه با وی از درون خودروی در حال حرکت، در یک لحظه لوله سلاح شکاری اش را به طرف «مهدی-خ» (راننده تراکتور) گرفت و از فاصله نزدیک به وی شلیک کرد.

گزارش خراسان حاکی است، در حالی که به خاطر اصابت گلوله به شکم مرد 38 ساله، وی با مرگ دست و پنجه نرم می کرد، پژوسواران به طرف روستای زاک گریختند و با شلیک گلوله شیشه بنگاه راننده تراکتور را نیز تخریب کردند، از سوی دیگر، اهالی با مشاهده وضعیت وخیم راننده تراکتور، بلافاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجام شلیک برای انتقام!

فرجام شلیک برای انتقام!