مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-06ورزشي

صدور پروانه ساختمان در شهرداری یزد مکانیزه می شود


شهردار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه کاهش تخلفات ساختمانی گفت: صدور پروانه ساختمان در شهرداری یزد مکانیزه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال الدین عزیزی در دیدار شهرداران یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به هفته شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت: در این روز و هفته سعی بر این است که مردم با خدمات شهرداری ها بیشتر آشنا شوند و اتفاقاتی که در شهر رخ می دهد به آنها ارائه شود.

وی با بیان اینکه در شهرداری، پنج منطقه و 10 سازمان داریم که وظایف محوله را انجام می دهند گفت: وظایف شغلی شهرداری در شهر نزدیک به 300 وظیفه است که به صورت مستقل انجام می شود.

شهردار یزد افزود: سازمان های شهرداری در زمینه های مختلف مشغول به فعالیتند که در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، سیما و منظر شهری، آتش نشانی، عمران، آرامستان ها و موارد مختلف دیگر این فعالیت ها پراکنده هستند.

عزیزی افزود: مناطق پنج گانه شهرداری هم عمدتاً مسئول نظارت بر ساخت و ساز و صدور پروانه ها در شهر هستند و علاوه بر اینکه وظیفه نگهداری تأسیسات شهرداری در نقاطی که در مدیریت آنهاست را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در سال 98 تاکیداتی بر موضوعاتی خاص بود که از جمله این موارد، بحث جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجازی بود که در شهر یزد متأسفانه آمار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه ساختمان در شهرداری یزد مکانیزه می شود

صدور پروانه ساختمان در شهرداری یزد مکانیزه می شود