مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 12:202020-07-06اقتصادي

خداحافظی ایران با گوشی های پرچمدار در راه است؟


ممنوعیت واردات گوشی های بیشتر از 300 یورو در حالی به صورت جدی مطرح شده که به نظر می رسد برای کاربری که می خواهد گوشی پرچمدار داشته باشد، راهکاری در نظر گرفته نشده است و البته واردکنندگان چاره ای جز این کار برای حل مشکلات واردات و کمبود بالا در شراط فعلی نمی دانند.

- ممنوعیت واردات گوشی های بیشتر از 300 یورو در حالی به صورت جدی مطرح شده که به نظر می رسد برای کاربری که می خواهد گوشی پرچمدار داشته باشد، راهکاری در نظر گرفته نشده است و البته واردکنندگان چاره ای جز این کار برای حل مشکلات واردات و کمبود بالا در شراط فعلی نمی دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که بازار ارز با آشفتگی و افزایش هر روزه مواجه است، بازار موبایل که مستقیما از بازار ارز تاثیر می گیرد هم دستخوش تغییراتی شده است.

اگرچه در ماه های گذشته به دلیل مشکلات مربوط به کرونا و مشکلات تولید و از سوی دیگر، مشکلات واردات، قیمت گوشی با افزایش چند برابری مواجه بود، اکنون ممنوعیت واردات گوشی های بالاتر از 300 یورو مطرح شده که به نظر می رسد بهترین راه حل دولت برای مشکل واردات و کمبود گوشی باشد.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر نوشت: ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای 300 یورو دارای سه ایراد جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی ایران با گوشی های پرچمدار در راه است؟

خداحافظی ایران با گوشی های پرچمدار در راه است؟