مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-06سياسي

جهانگیری: مشکلات اداری همواره مانع پیشرفت سریع طرح های پژوهشی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای عالی عتف ـ شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری ـ با تاکید بر اهمیت تدوین سیاست ها و برنامه های فناورانه مبتنی بر آمایش سرزمینی، - معاون اول رییس جمهور گفت: مشکلات اداری همواره مانع از پیشرفت سریع طرح های پژوهشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای عالی عتف ـ شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری ـ با تاکید بر اهمیت تدوین سیاست ها و برنامه های فناورانه مبتنی بر آمایش سرزمینی، گفت: با توجه به محدودیت منابع باید با تهیه برنامه دقیق و جامع، بودجه طرح های پژوهشی متناسب با اولویت استان ها هزینه شود.

جهانگیری با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارایه شده از سوی دبیرخانه شورای عالی عتف درباره برنامه عملیاتی توسعه علمی، فناوری و نوآوری در ده استان منتخب کشور، اظهار داشت: این برنامه ها باید متناسب با برنامه هفتم توسعه همه جانبه کشور باشد و سازمان برنامه و بودجه محوریت کار را در اختیار داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور ضرورت به مرحله اجرا رسیدن طرح های پژوهشی و فناورانه را خاطرنشان ساخت و با تاکید بر اینکه برای تامین مالی این طرح ها بویژه از محل منابع بخش خصوصی باید تلاش بیشتری انجام شود، اظهارامیدواری کرد؛ نتای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: مشکلات اداری همواره مانع پیشرفت سریع طرح های پژوهشی است

جهانگیری: مشکلات اداری همواره مانع پیشرفت سریع طرح های پژوهشی است