مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-06حوادث

کشف انبار 90 میلیاردی احتکار لوازم خانگی در رشت


فرمانده انتظامی گیلان از کشف و پلمب یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 90 میلیارد ریال توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در شهر رشت خبر داد.

- فرمانده انتظامی گیلان از کشف و پلمب یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 90 میلیارد ریال توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در شهر رشت خبر داد و گفت: متهم 56 ساله این پرونده دستگیر و با پلمب این انبار با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر دپو لوازم خانگی در یک انبار در شهر رشت، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع و احتکار لوازم خانگی برای پلیس محرز شد، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار، 1361 دستگاه انواع لوازم خانگی شامل 480دستگاه یخچال، 490 دستگاه کولر گازی، 69 دستگاه ماشین لباسشویی،58 دستگاه جاروبرقی، 49 دستگاه تلویزیون، 86 دستگاه آبگرمکن، 49 دستگاه هود، 54 دستگاه اجاق رومیزی، هفت دستگاه بخاری گازی، دو دستگاه آبسردکن، هفت دستگاه بخارشوی، یک دستگاه ماشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار 90 میلیاردی احتکار لوازم خانگی در رشت

کشف انبار 90 میلیاردی احتکار لوازم خانگی در رشت