مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-06اقتصادي

49 واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد


رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران از کشف سه هزار و 51 دست البسته نامتعارف و منقوش به تصاویر موهن در طرح ضربتی پلیس خبر داد و گفت: - 49 واحد صنفی پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد باقرزاده گفت: طرح ضربتی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در حوزه برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان البسه و پوشاک نامتعارف در سطح استان با هماهنگی مرجع قضایی طی 48 ساعت با بسیج کلیه امکانات به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: این طرح در اجرای تکالیف ذاتی، قوانین و مقررات با آن دسته از متصدیان کارگاه های تولیدی و واحدهای صنفی که مبادرت به تولید، عرضه و فروش هرگونه البسه غیر متعارف می کنند به مرحله اجرا در آمد.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، اظهار کرد: در این طرح از یک هزار و 185 واحد صنفی تولیدی و عرضه کننده پوشاک در سطح استان بازدید به عمل آمد که در نتیجه بیش از 3 هزار و 51 ثوب انواع البسه و پوشاک نامتعارف و منقوش به تصاویر موهن و شیطان پرستی کشف شد.

سرهنگ باقرزاده، افزود: در این طرح 49 واحد صنفی متخلف پلمب شد و برای 87 واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، تاکید کرد: در این طرح 23 متهم به تهیه و توزیع البسه نامتعارف شناسایی و پس از تشکیل پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد

49 واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد