مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-06ورزشي

ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان ضروری است


معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تغییر نگرش ها و باورها یکی از راهکارهای ارتقای ورزش بانوان است.

- معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان: ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان ضروری است ایسنا/زنجان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تغییر نگرش ها و باورها یکی از راهکارهای ارتقای ورزش بانوان است.

شهلا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ورزش بانوان در استان زنجان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های راهبردی معاونت توسعه ورزش بانوان، توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی در بین بانوان است.

وی افزود: جمعیت بانوان در جامعه، گذشته از سلامتی، نشاط و شادابی برای انجام هرچه بهتر زندگی فردی و اجتماعی به فرهنگ سازی برای توسعه فضاهای ورزشی، زیرساخت ها، تامین اعتبارات، امکانات و حامی مالی در این عرصه نیاز دارند.

این مسئول تصریح کرد: تغییر نگرش ها و باورها، آموزش صحیح، نگاه عادلانه، دوری از تنگنظری ها و باورپذیری برای روی آوردن به ورزش و حمایت دستگاه ها و سازمان ها از جمله راهکارهای ارتقای ورزش بانوان است.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: توسعه ورزش همگانی در شهرستان ها، بخش ها و روستاها، توجه به ورزش های بومی و محلی روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان ضروری است

ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان ضروری است