مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-06سياسي

جشنواره چهارم سیره امام رضا(ع) به اهداف خود رسید


مسئول نمایندگی قم بنیاد پژوهش های امام رضا(ع) به تشریح ابعاد مختلف جشنواره چهارم سیره امام رضا(ع)؛ آموزه ها و کارکردها پرداخت.

- ایسنا/قم مسئول نمایندگی قم بنیاد پژوهش های امام رضا(ع) به تشریح ابعاد مختلف جشنواره چهارم سیره امام رضا(ع)؛ آموزه ها و کارکردها پرداخت.

بررسی دستاوردهای جشنواره رضوی حجت الاسلام والمسلمین علی راد در گفت و گو با ایسنا در خصوص دستاوردهای چهارمین جشنواره سیره امام رضا(ع)؛ آموزه ها و دستاوردها، عنوان کرد: از جمله دستاوردهای این جشنواره می توان به توجه خاص مراجع تقلید به دهه کرامت اشاره کرد، این توجه کمابیش در سال های قبل به دهه کرامت معطوف بود ولی در چهارمین جشنواره به صورت جدی نظر علامه جوادی آملی در این خصوص خواسته شد و ایشان در پیامی عمیق و عالمانه به شرح حدیث سلسله الذهب پرداختند.

وی ادامه داد: آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور نیز به ضرورت واکاوی زندگی امام رضا(ع) و ابعاد سیره امام رضا(ع) تاکید کرد.

مسئول نمایندگی بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در قم افزود: به نظر می رسد که این اتفاق مبارکی است که در جشنواره چهارم رخ داد که سرفصل های جدیدی در زمینه توسعه پژوهش های رضوی به روی اندیشمندان و علاقه مندان به ساحت قدسی امام رضا(ع) باز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره چهارم سیره امام رضا(ع) به اهداف خود رسید

جشنواره چهارم سیره امام رضا(ع) به اهداف خود رسید