مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-06پزشكي

کمبود اکسیژن ساز در همدان/فراخوان جذب نیروی درمانی خبره و جنگی


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان تأکید کرد: کنترل کروناویروس بیش از استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به «مسئولیت پذیری اجتماعی» نیاز دارد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان تأکید کرد: کنترل کروناویروس بیش از استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مسئولیت پذیری اجتماعی نیاز دارد.

دکتر رشید حیدری مقدم دوشنبه 16 تیرماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: تا ظهر دیروز 2034 مورد ثبت کرونا مثبت داشته ایم که از این تعداد 200 نفر فوت کرده اند و از 7500 نمونه گرفته شده 2300 مورد مثبت گزارش شده است، یعنی از جمعیت در معرض خطر که از آن ها نمونه گرفته شده 30 درصد مثبت بودند و این نگرانی وجود دارد که می تواند همه گیری ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه 46 درصد از افرادی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده، خانم های خانه دار هستند، ادامه داد: این قشر می توانند مانند بمب متحرک تمام افرادی که با آنها در تماس هستند را آلوده کنند.

افزایش آلودگی در روستاها حیدری مقدم افزود: پیش از این استنباط می شد 70 درصد آلودگی مربوط به جامعه شهری و 30 درصد جمعیت روستایی است اما در حال حاضر آلودگی جمعیت روستایی افزایش پیدا کرده است.

وی توضیح داد: سه گروه بیشترین آسیب و آلودگی را ایجاد کرده اند که عبارتند از خانم های خانه دار و دورهمی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اکسیژن ساز در همدان/فراخوان جذب نیروی درمانی خبره و جنگی

کمبود اکسیژن ساز در همدان/فراخوان جذب نیروی درمانی خبره و جنگی