مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-06سياسي

دوره اقدامات سمبولیک در مبارزه با مواد مخدر به پایان رسیده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دوره اقدامات سمبولیک در بحث مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اراک، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی ظهر امروز با دو دستور کار بررسی طرح کاج و مقابله با اعتیاد در محیط های صنعتی و مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان در استانداری مرکزی با حضور دستگاه های مرتبط برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این نشست به لزوم بررسی اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در هر بخش باید گزارش عملکرد و وضعیت ارائه شود و باید توجه داشت دوره اقدامات سمبولیک در بحث مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر به پایان رسیده است.

بهروز اکرمی افزود: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هر سه ماه باید گزارشی از وضعیت اعتیاد در محیط های کارگری تهیه و ضمن ارائه در شورا بر اساس شرایط برنامه ریزی انجام دهد.

وی با اشاره به وجود معضل اعتیاد در جامعه کارمندی تصریح کرد: متاسفانه برای این بخش متولی مشخص وجود ندارد و باید بررسی کرد که شرایط در این حوزه در چه وضعیتی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: باتوجه به اینکه بیکاری از دلایل اعتیاد در بخش کارمندی محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره اقدامات سمبولیک در مبارزه با مواد مخدر به پایان رسیده است

دوره اقدامات سمبولیک در مبارزه با مواد مخدر به پایان رسیده است