مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-06سياسي

رییس هیات مخالفان سوریه: برای نشست های کمیته قانون اساسی آماده ایم


رییس هیات مذاکره کننده مخالفان سوریه تاکید کرد که اعضای اپوزیسیون در کمیته قانون اساسی برای نشست های کمیته آتی در اواخر ماه آتی اوت آماده هستند و تمامی اسناد و مدارک و ایده های لازم را برای پیشبرد فعالیت این کمیته آماده کرده اند.

- رییس هیات مذاکره کننده مخالفان سوریه تاکید کرد که اعضای اپوزیسیون در کمیته قانون اساسی برای نشست های کمیته آتی در اواخر ماه آتی اوت آماده هستند و تمامی اسناد و مدارک و ایده های لازم را برای پیشبرد فعالیت این کمیته آماده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصر الحریری، رییس هیات مذاکره کننده مخالفان سوری که دوره اش پایان یافته، در مصاحبه با العربی الجدید، با بیان این مطلب، مدعی شد: با نزدیک شدن به یک سال کامل از تشکیل این کمیته، اما نظام همچنان به هر وسیله ای فعالیت این کمیته را به تعطیلی می کشاند! نصر الحریری در مورد روند اقدامات این کمیته گفت: در دوره گذشته، هیات مخالفان پیشنهادهای متعددی را در مورد دستورکار نشست های آتی کمیته قانون اساسی ارائه دادند و تمامی این پیشنهادها همسو با اختیارات ویژه این کمیته به عنوان بخشی از قعطنامه 2254 شورای امنیت بود.

این مقام مخالف سوری عنوان داشت: گی یر پدرسن، فرستاده سازمان ملل به سوریه پس از آن، پیشنهادی را در مورد دستورکاری ارائه داد که هیات مخالفان آن را بررسی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات مخالفان سوریه: برای نشست های کمیته قانون اساسی آماده ایم

رییس هیات مخالفان سوریه: برای نشست های کمیته قانون اساسی آماده ایم