مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-06سياسي

امکان ساخت شبیه ساز تمام هواپیماهای فعال در کشور را داریم


امروز این امکان فراهم شده که بتوانیم شبیه سازهای ناوگان هوایی را بسازیم و به این ترتیب از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین رونمایی از شبیه ساز هواپیما ایلوشین صبح امروز(دوشنبه) با حضور امیر دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و سردار محمود جهانگیر رییس سازمان جهاد خودکفایی سپاه در مرکز جهاد خودکفایی نهاجا برگزار شد.

امیر نصیرزاده در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: نیروی هوایی از تعداد زیادی ناوگان های متعدد از بلوک شرق و غرب برخوردار است و شبیه ساز 90 درصد آنها را در اختیار دارد که عمدتا به دست متخصصان نهاجا ساخته شده است.

وی افزود: آنچه که امروز اتفاق افتاده کار جدید در حوزه شبیه ساز است.

با گام بزرگی که امروز برداشته شده است، این نوید را به ناوگان هوانوردی کشور اعم از نظامی و غیر نظامی می دهم که امکان ساخت شبیه ساز تمام هواپیماهای فعال در کشور و در نیروی هوایی ارتش وجود دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز این امکان فراهم شده که بتوانیم شبیه سازهای ناوگان هوایی را بسازیم و به این ترتیب از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

امیر نصیرزاده با اشاره به تاثیر ساخت شبیه سازهای پروازی در کاهش هزینه های ارزی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در طول سال بخش زیادی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ساخت شبیه ساز تمام هواپیماهای فعال در کشور را داریم

امکان ساخت شبیه ساز تمام هواپیماهای فعال در کشور را داریم