مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-06سياسي

گفتنی های محیط بان نمونه کشور با «فارس»/ محیط بانی؛ حرفه ای با گستره منحصر به فرد


خبرگزاری فارس، خواف - محیط بانان را می توان سربازان گمنامی دانست که بدون هیچ ادعایی، وظیفه حفظ و حراست از عرصه های زیست محیطی را بر عهده دارند، اگر آنها نبودند، طبیعتی هم نبود و گونه های حیوانی با ارزش منقرض می شدند، صندلی محیط بان، سنگریزه های بیابان و ریزش صخره های کوه بوده که هر روز با آنها در جدال است.

غلامرضا یعقوبی سلامی یکی از محیط بانان فعال خواف است که اوایل هفته جاری به عنوان محیط بان نمونه کشوری انتخاب شد، او طی مراسمی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور تعدادی از مسؤولان کشور، خراسان رضوی و خواف برگزار شد، این عنوان را کسب کرد.

این محیط بان در گفت وگویی که با فارس انجام داد، می گوید: هر محیط بان علاقه وافری به حیوانات دارد، من هم همه جانوران وحشی را دوست دارم و به آنها علاقمندم، اما دو گونه هوبره و آهو را به دلیل مظلومیت آنها بیشتر دوست دارم، مشروح این گفت وگو را در ادامه می خوانید: فارس: کمی از خودتان بگویید و بفرمایید چطور شد که محیط بان شدید؟ غلامرضا یعقوبی سلامی، 43 ساله و اهل شهر سلامی از توابع خواف هستم، با توجه به ایجاد سایت تحقیقات گونه نادر جبیر در اراضی سلامی در حدود 13 سال قبل و رفت و آمدهایی که در پروژه مزبور برای اینجانب ایجاد شد، جذب محیط زیست و حیات وحش شدم و از این طریق درخواست استخدام خودم را تقدیم مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتنی های محیط بان نمونه کشور با «فارس»/ محیط بانی؛ حرفه ای با گستره منحصر به فرد

گفتنی های محیط بان نمونه کشور با «فارس»/ محیط بانی؛ حرفه ای با گستره منحصر به فرد