مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-06بين الملل

بولتون: ترامپ بیشتر از این که در دفتر کارش باشد مقابل تلویزیون است


«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید گفت «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا به تماشای تلویزیون بیشتر از گذراندن وقت با مشاورانش توجه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا که به تازگی کتاب خاطرات دوران حضورش در کاخ سفید برای دونالد ترامپ دردسرساز شده، در مصاحبه ای جدید درباره وقت گذرانی رییس جمهور آمریکا مقابل تلویزیون گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری هیل ، وی در مصاحبه با یکی از برنامه های شبکه آمریکایی سی بی اس گفت: فکر می کنم ترکیبی از تلویزیون و گوش دادن به افرادی خارج از دولت که به دلایلی به آن ها اعتماد دارد.

فکر کنم اگر کسی میزان زمانی که وی واقعاً در دفتر بیضی (دفتر کار ترامپ) و زمانی را که در اتاق غذاخوری خصوصی اش (جایی که به گفته بولتون ترامپ در آن اخبار تلویزیون را تماشا می کند) می گذراند اندازه بگیرد، آمار جالبی به دست بیاید.

بولتون در بخشی دیگر از این گفت وگو، از دادن پاسخ واضح به این پرسش که آیا با اطلاعاتی مبنی بر این که مقامات روسیه به نیروهای وابسته به طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی حاضر در افغانستان پاداش می دهند، روبرو شده بود یا خیر، سرباز زد.

وی گفت: درباره چیزهایی که از طریق اطلاعات دریافتی می دانم یا نمی دانم اظهارنظر نخواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون: ترامپ بیشتر از این که در دفتر کارش باشد مقابل تلویزیون است

بولتون: ترامپ بیشتر از این که در دفتر کارش باشد مقابل تلویزیون است