مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-06اجتماعي

پایش عرصه های جنگلی لامرد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لامرد گفت: به منظور پیشگیری از حریق های احتمالی عرصه های حساس جنگلی شهرستان لامرد مورد پایش قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از لامرد، مرتضی نکوگر با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پایش عرصه های جنگلی و پیشگیری از حریق احتمالی، گشت و مراقبت از این عرصه ها در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: همزمان با افزایش دما در مناطق جنوبی کشور از جمله در شهرستان لامرد، ضرورت گشت و مراقبت جهت پیشگیری از حریق به ویژه در عرصه های جنگلی دوچندان می شود.

نکوگر با اشاره به پایش محدوده پلاک لاورخشت از توابع بخش اشکنان، افزود: از ابتدای خرداد ماه، رصد و پایش مناطق حساس از طریق گشت زنی و برقراری کشیک های منظم آغاز شده است.

 وی تصریح کرد: با توجه به گرم شدن هوا و فراهم شدن شرایط وقوع آتش سوزی ، از مردم تقاضا داریم حتی الامکان از روشن کردن آتش در جنگل ها و مراتع اجتناب کنند و در صورت نیاز به روشن کردن آتش پس از رفع نیاز آن را به طور کامل خاموش نمایند.

مسئول اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لامرد از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه دود یا آتش در عرصه های جنگلی از طریق تماس با تلفن 1504 ، مراتب را به یگان حفاظت جنگل و مرتع اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش عرصه های جنگلی لامرد

پایش عرصه های جنگلی لامرد