مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-06سياسي

نمایندگان مجلس موجبات اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج را فراهم آورند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 16 دفتر بسیج دانشجویی استان هرمزگان در نامه ای خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نوشتند: - 16 دفتر بسیج دانشجویی هرمزگان در نامه ای خطاب به نمایندگان استان در مجلس نوشتند: موجبات اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج جوانان و قوانین مشابه آن را فراهم آورید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 16 دفتر بسیج دانشجویی استان هرمزگان در نامه ای خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نوشتند: از نمایندگان مطالبه داریم که با پیگیری قانون تسهیل ازدواج و سیاست های ابلاغی و رفع موانع، موجبات اجرایی شدن تسهیل ازدواج جوانان و قوانین مشابه آن را فراهم آورید.

در این نامه آمده است:چنان که می دانید نهاد خانواده اساسی ترین و مقدس ترین رکن جامعه می باشد که متاسفانه در زمان حال به علت چالش ها، مشکلات اقتصادی و فرهنگی، مستعد تبدیل شدن به نقطه ضعف کشور شده است.

با ابراز تاسف، ایران عزیزمان رکورد دار سریع ترین کاهش نرخ فرزندآوری در تاریخ جهان شده و این در حالی است که 28 میلیون نفر از جمعیت کشور در سن ازدواج و مجرد هستند.

بسیج دانشجویی استان هرمزگان به نمایندگی از جنبش دانشجویی و جوانان غیور استان با ابراز نگرانی در خصوص مسائل مطرح شده در حوزه خانواده و تشکیل آن، عنوان می دارد قانون تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس موجبات اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج را فراهم آورند

نمایندگان مجلس موجبات اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج را فراهم آورند