مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-06اجتماعي

لزوم احداث پیست اتومبیل رانی و موتورسواری در اردبیل


یکی از ضروری ترین مباحث در موضوع ورزش های هیجانی برای جوانان، احداث پیست اتومبیل رانی و موتورسواری است که استان اردبیل نیز نیازمند احداث این پیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحجت فتاحی صبح امروز در جلسه ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: یکی از ضروری ترین مباحث در موضوع ورزش های هیجانی برای جوانان، احداث پیست اتومبیل رانی و موتورسواری است که استان اردبیل نیز نیازمند احداث این پیست است.

وی افزود: با احداث پیست اتومبیل رانی و موتورسواری، جوانان می توانند هیجانات خود را در این پیست به صورت اصولی و ایمن تخلیه کنند و دیگر شاهد سوانح دلخراش در خیابان ها و جاده ها نخواهیم بود.

رییس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: در این راستا پلیس راهور استان از اداره کل ورزش و جوانان حمایت خواهد کرد تا در جهت خدمت به جوانان در این حوزه، اقدام اساسی انجام شود.

پیست بلااستفاده در شهرک صنعتی را در اختیار سرمایه گذار قرار می دهیم سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: حضور شبانه روزی پلیس راهور در جاده ها، باعث حفظ جان مردم و نظم ترافیکی می شود و از این رو شغل پلیس از شغل های مقدس به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث پیست اتومبیل رانی و موتورسواری در اردبیل

لزوم احداث پیست اتومبیل رانی و موتورسواری در اردبیل