مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-06اقتصادي

پلمب 14 آرایشگاه زنانه در اسدآباد


رییس اتاق اصناف اسدآباد از پلمب 14 واحد آرایشگاه زنانه از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحدها به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با بازرسی ها و نظارت های انجام گرفته پلمب شدند.

- ایسنا/همدان رییس اتاق اصناف اسدآباد از پلمب 14 واحد آرایشگاه زنانه از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحدها به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با بازرسی ها و نظارت های انجام گرفته پلمب شدند.

موسی رضا غفاریان در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه آرایشگاه های زنانه اسدآباد از پذیرفتن عروس خودداری کنند، مطرح کرد: با آرایشگاه های پذیرای مشتری عروس برخورد و نسبت به پلمب آرایشگاه اقدام می شود.

وی با بیان اینکه چاپ هر گونه کارت عروسی و ترحیم در سطح شهرستان ممنوع است، افزود: با چاپخانه هایی که نسبت به چاپ کارت عروسی و ترحیم اقدام کنند علاوه بر برخورد با چاپخانه با اتحادیه چاپخانه شهرستان نیز برخورد خواهد شد.

غفاریان با اشاره به پلمب 9 باب چاپخانه از ابتدای سال تاکنون در اسدآباد به علت چاپ کارت های عروسی و ترحیم تصریح کرد: تاکنون چهار مغازه گل فروشی نیز به علت گل آرایی و تزیین ماشین عروس پلمب شده که در همین راستا با توجه به محدودیت های اعلام شده در شهرستان گل فروشی ها باید از تحویل هر گونه ماشین عروس برای تزیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 14 آرایشگاه زنانه در اسدآباد

پلمب 14 آرایشگاه زنانه در اسدآباد