مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-06اجتماعي

وجود 22 هزار کلاس درس فرسوده در تهران


هفته گذشته انفجار و آتش‌سوزی در کلینیک سینامهر شمیران در تهران 19 نفر را به کام مرگ کشاند و بار دیگر زنگ خطر ناایمنی ساختمان‌های عمومی را به صدا در آورد.

مدارس نیز از جمله ساختمان‌ها و فضاهای ناایمنی هستند که سال‌هاست روند بازسازی و نوسازی آنها به کندی پیش می‌رود حال آنکه بارها درباره خطرات پیش روی دانش‌آموزان بواسطه حضور در این مدارس صحبت اما اقدامات لازم صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان تهران دارای بیشترین جمعیت دانش آموزی و بالاترین‌آمار مدارس فرسوده در سطح کشور است و ساختمان‌های باقدمت بالای 50 ساله همچنان به عنوان فضای آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در کنار موضوع بخاری‌های نفتی و مدارسی که هراز چندگاهی در فصول سرد سال در آتش این محرومیت و کوتاهی‌ها می‌سوزند؛ نمی‌توان از خطر وجود مدارس فرسوده و ناایمن به سادگی عبور کرد.

علی شهری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مدرسه کانون تحولات کودکان و نوجوانان است و به هر میزان ایمن و به روز باشد فرزندانمان با آرامش خاطر بیشتری در آن تحصیل می‌کنند اظهار کرد: استان تهران در عین حال که بیشترین تعداد دانش‌آموزان در میان استان‌های کشور را دارد؛ بیشترین مدارس فرسوده را هم در خود ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 22 هزار کلاس درس فرسوده در تهران

وجود 22 هزار کلاس درس فرسوده در تهران