مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-06سياسي

برگزاری مراسم تشییع و ترحیم در شهرکرد با رعایت پروتکل های بهداشتی


مدیر ارتباطات و روابط عمومی شهرداری شهرکرد از ممنوعیت نصب آگهی ترحیم در شهرکرد خبر داد و گفت: باید مراسم تشییع متوفی با حضور حداکثر 15 نفر در این شهر برگزار شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر ارتباطات و روابط عمومی شهرداری شهرکرد از ممنوعیت نصب آگهی ترحیم در شهرکرد خبر داد و گفت: باید مراسم تشییع متوفی با حضور حداکثر 15 نفر در این شهر برگزار شود.

اکبر ایازی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات لازم برای حمل، جابجایی و خاکسپاری اجساد کرونایی، اظهار کرد: به منظور دفن اجساد کرونایی، قطعه بحران در آرامستان جدید بهشت رحمت شهرکرد ایجاد شده است که اجساد با آمبولانس ویژه به غسالخانه منتقل می شوند، سپس با تجهیزات و سیستم کاری مخصوص و مجزا با همکاری کادر مجرب غسل، کفن و دفن شده و آمبولانس های مخصوص حامل اجساد کرونایی پس از حمل اجساد، کاملا ضدعفونی می شوند.

وی افزود: در حال حاضر نصب آگهی ترحیم در شهرکرد ممنوع شده است و مراسم سوم و هفتم متوفی به صورت هم زمان با حداقل تعداد شرکت کننده برگزار می شود و تمامی افراد در مراسمات خاکسپاری ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش هستند.

مشاور جوان شهردار شهرکرد اضافه کرد: از صفر تا صد مراسم دفن و خاکسپاری اجساد کرونایی با مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد و در چارچوب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تشییع و ترحیم در شهرکرد با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری مراسم تشییع و ترحیم در شهرکرد با رعایت پروتکل های بهداشتی