مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-06ورزشي

دانشگاه پیام نور نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی داشته است


دانشگاه پیام نور از مراکز علمی برند در حوزه آموزش عالی با روش های ترکیبی حضوری، الکترونیکی و نیمه حضوری بوده که نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامیل کریمیان شامگاه یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نور واحد سقز، با بیان اینکه حمایت از دانشگاه پیام نور مورد اهتمام مسئولان است بر ادامه برگزاری نشست های علمی و آزاداندیشی، پژوهش محوری و بهره گیری از پژوهش های کاربردی، ارتباط بیشتر دانشگاه با حوزه اشتغال و صنعت، آموزش های کاربردی، جذب خیران دانشگاه ساز و توجه به طرح آمایش سرزمین تاکید کرد.

یعقوب احمدی، رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: مرکز سقز از دانشگاه های کارآمد منطقه بوده و نوعی از نظم مناسب اداری با حضور مدیری کارآمد و مجموعه کوشای کارکنان علمی و اداری در آن حاکم است.

علیرضا شریفی رییس پیشین دانشگاه پیام نور سقز هم در این مراسم گفت: جذب خیران، راه اندازی سوله ورزشی، ساخت سالن آمفی تئاتر و آزمایشگاه، جذب 3 رشته ارشد و چند رشته کارشناسی، افزایش درآمدهای غیرشهریه ای، کسب رتبه های برتر استانی در حوزه آموزش آزاد در استان و کشور و برگزاری همایش ها و کارگاه ها از جمله اقدامات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی داشته است

دانشگاه پیام نور نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی داشته است