مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 19:252020-07-05اقتصادي

توزیع 1500 تن شکر در بازار همدان


سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان از توزیع یک هزار و 500 تن شکر در بازار همدان خبر داد.

- مسعود بکایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به کمبود شکر در بازار و ضرورت تامین اقلام ضروری مردم اظهار کرد: در حال حاضر مجوز توزیع یک هزار و 500 تن شکر اخذ شده که نیمی از آن برای مصرف خانوار خواهد بود.

وی با بیان اینکه کار توزیع از روز گذشته آغاز شده است گفت: یک هزار و 400 تن شکر به بازار استان تزریق خواهد شد و بخشی نیز متعلق به صنعت است که توزیع آن نیز انجام می گیرد.

سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان با بیان قیمت اعلام شده از سوی ما برای هر کیلو شکر 6 هزار و 300 تومان است که با حواله و نامه اداره صمت به واحدهای بسته بندی و فروشگاه های زنجیره ای تحویل می دهیم تاکید کرد: قیمت بسته بندی چند گرمی مصرف کننده را اداره صمت تعیین می کند و ما تنها قیمت عمده فروشی را اعلام می کنیم.

وی بیان کرد: تایید قیمت و هزینه های متوسط بر بسته بندی شکر را اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام می کند و بازرسی و نظارت بر نحوه توزیع و رعایت قیمت را هم در دستور کار دارد.

بکایی با اشاره به اینکه سهمیه خانوار در خصوص برنج نیز به زودی اعلام می شود گفت: هنوز میزان سهمیه این کالا اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 تن شکر در بازار همدان

توزیع 1500 تن شکر در بازار همدان