مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-05فرهنگي

هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست برگزیدگان خود را شناخت


هفتمین دوره از جشنواره ملی عکس خانه دوست که از شهریور ماه 98 آغاز به کار کرده بود، امشب با اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جواد براتی امشب در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست از شهریورماه 98 آغاز به کار کرد و چهار ورکشاپ در مشهد، گرگان و تبریز برگزار شد علاوه بر این در دهه پایانی صفر 50 هنرمند عکاس در مشهد حضور داشتند که به عکاسی از زائرین پیاده رضوی پرداختند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست با بیان اینکه زحمات برگزاری 6 دوره گذشته این جشنواره بر دوش داوران، دبیران و همکاری مشترک در این جشنواره بوده است، گفت: دبیری هفتمین دوره جشنواره بر عهده محمدعلی چمی گو بود و محمد ستاری، سیدعباس میرهاشمی، مسعود زنده روح کرمانی، مجید ناگهی، سیدعلی حسینیان نسب داوری این دوره از جشنواره را برعهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای جشنواره تاکنون قریب 60هزار فریم عکس به دبیرخانه رسیده است.

براتی متذکر شد: از مجموع عکس هایی که به دست ما رسید 86 اثر از 47 هنرمند در این نمایشگاه قرار گرفته که تا 19 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه رضوان در معرض نمایش علاقه مندان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست برگزیدگان خود را شناخت

هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست برگزیدگان خود را شناخت