مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 14:302020-07-05سياسي

صیانت از سلامت جامعه بدون بهره مندی از ظرفیت های مردمی امکان ندارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار کرد: صیانت از سلامت جامعه بدون بهره مندی از ظرفیت های مردمی امکان ندارد و قابل تصور نیست که حکومت فکر کند منهای مردم و بدون ظرفیت مردمی می تواند کشور را اداره و دولت پاک داشته باشد.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار کرد: صیانت از سلامت جامعه بدون بهره مندی از ظرفیت های مردمی امکان ندارد و قابل تصور نیست که حکومت فکر کند منهای مردم و بدون ظرفیت مردمی می تواند کشور را اداره و دولت پاک داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، محمدباقر الفت در نشست با مدیران و روسای شبکه های جهادی، انجمن های اسلامی، علمی و سازمان های مردم نهاد گفت: استفاده از ظرفیت های جامعه مدنی در امر پیشگیری از وقوع جرم و اختلافات و یا ناهنجاری های اجتماعی چند دهه است که موردتوجه تصمیم سازان و دولتمردان کشورهای مختلف قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه رسانه های مکتوب وغیرمکتوب شنیداری و تصویری درفضای مجازی و حقیقی، خبرنگاران و افشاگران و کسانی که به حفظ مصالح عمومی و حقوق بشر می پردازند و کنترل کننده اداره جوامع هستند به عنوان مصادیق جامعه مدنی شناخته شده اند، اظهار کرد: در اندیشه سیاسی کشور ما هم، استفاده از ظرفیت های جامعه مدنی مغفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از سلامت جامعه بدون بهره مندی از ظرفیت های مردمی امکان ندارد

صیانت از سلامت جامعه بدون بهره مندی از ظرفیت های مردمی امکان ندارد