مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 13:252020-07-05اجتماعي

بازگشت محدودیت های کرونایی به شهرستان بناب/7 شهرستان آذربایجان شرقی در شرایط قرمز


فرماندار بناب با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان گفت: از امروز به مدت یک هفته محدودیت های کرونایی در شهرستان بناب اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی امروز در نشست با اصحاب رسانه در شهرستان بناب با بیان اینکه این شهرستان در کنار شهرهای مراغه، میانه، مرند، اهر، چاراویماق و تبریز از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد؛ اظهار داشت: از امروز به مدت یک هفته محدودیت هایی در شهرستان ها با وضعیت قرمز اعمال می شود و تداوم آن بستگی به وضعیت کرونای شهرستان دارد.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک در تمام ادارات شهرستان و توسط مردم الزامی بوده و همه پرسنل و کارمندان باید از ماسک استفاده کنند و ارائه خدمات در ادارات به ارباب رجوع نیز منوط به زدن ماسک توسط آنهاست.

فرماندار بناب همچنین اظهار کرد: تعطیلی حوزه علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها، آموزشگاه ها، کتابخانه های عمومی، استخرهای سرپوشیده، مراکز تئاتر، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و همایش، باشگاه های ورزشی، کافه ها و قهوه خانه ها، شهربازی و باشگاه های بدنسازی از جمله محدودیت هایی است که در طول هفته جاری در شهرستان اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت های کرونایی به شهرستان بناب/7 شهرستان آذربایجان شرقی در شرایط قرمز

بازگشت محدودیت های کرونایی به شهرستان بناب/7 شهرستان آذربایجان شرقی در شرایط قرمز