مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-05بين الملل

«عریقات» از تلاش برای تشکیل ائتلاف بین المللی ضد «الحاق» خبر داد


دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد، تلاش هایی با مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جریان است تا جلسه ای برای اعلام تشکیل ائتلاف بین المللی ضد الحاق با هدف مجازات تل آویو در صورت اجرای این طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین ساف اعلام کرد، دوشنبه (فردا) نشستی عربی برای رایزنی درباره طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری برگزار می شود.

بر اساس گزارش القدس العربی ، عریقات ابراز امیدواری کرد، در صورت اجرای این طرح به دست رژیم صهیونیستی ، کشورهای عربی  در معاهده صلح با این رژیم بازنگری کنند.

این مقام فلسطینی ضمن تأکید بر ابتکار صلح عربی گفت، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به تماس های خود با سران جهان ادامه می ‎دهند و اخیرا نیز هفت نامه به شخصیت هایی از کشورهای مختلف فرستاده و در آن اعلام کرده، در صورت اجرایی شدن طرح موسوم به الحاق ، تمام توافق های امضا شده میان رام الله با آمریکا و رژیم صهیونیستی عملا لغو شده است.

عریقات سپس اعلام کرد، تلاش هایی با مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جریان است تا جلسه ای برای اعلام تشکیل ائتلاف بین المللی ضد الحاق با هدف مجازات و پاسخگو کردن تل آویو در صورت اجرای این طرح، برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عریقات» از تلاش برای تشکیل ائتلاف بین المللی ضد «الحاق» خبر داد

«عریقات» از تلاش برای تشکیل ائتلاف بین المللی ضد «الحاق» خبر داد