مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-05فرهنگي

برگزاری نشست ققنوس/ بسیج دانشجویی ظرفیت خوبی برای تربیت جوانان فیلمساز دارد


اولین نشست تخصصی انجمن فیلم ققنوس کشور با حضور رییس سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از هنرمندان در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اولین نشست تخصصی انجمن فیلم ققنوس کشور با حضور محمد جواد رییس سازمان بسیج دانشجویی، جهانگیر الماسی، مریم جلالی، مهدی عظیمی میرآبادی و جمعی دیگر از هنرمندان در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

* هنر اصیل هنری است که ریشه در حقیقت دارد نیک روش در ابتدای نشست با قدردانی از حضور هنرمندان در این جلسه گفت: خیلی خوشحالم از اینکه خدمت شما بزرگواران هستیم و امیدواریم که زمینه رشد یک نسل پا به کار انقلابی را در عرصه سینما رقم بزنیم و ان شاالله بتوانیم زمینه را برای انتقال تجربیات بزرگواران به بدنه انقلابی دانشجویی ایجاد کنیم تا این عزیزان بتوانند این مسیر را ادامه بدهند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: هنر اصیل هنری است که ریشه در حقیقت دارد و آن چیزی که به یک پدیده هنری و یک مخلوق هنری ماندگاری می دهد دقیقاً آنجایی است که نسبتی با حقیقت دارد و آن چیزی که  هنر و یک محصول هنری را  در حوزه سینما و تلویزیون ممتاز می کند بیش از آن که جلوه های فنی آن باشد اصل ایده آن است شاید ذکر مثال از شهید آوینی برای این جمع خیلی ضرورت نداشته باشد اما واقعاً همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست ققنوس/ بسیج دانشجویی ظرفیت خوبی برای تربیت جوانان فیلمساز دارد

برگزاری نشست ققنوس/ بسیج دانشجویی ظرفیت خوبی برای تربیت جوانان فیلمساز دارد