مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-05اجتماعي

استفاده از مهارت سربازان در اقدامات مقابله ای با کرونا


مشاورعالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح از مشمولان سربازی که دارای مهارت‌های مرتبط با مقابله با کرونا هستند، خواست تا هنگام اعزام به سربازی مهارت خود را اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار موسی کمالی با اشاره به بازدیدش از مراکز آموزش سربازی و نظامی گفت: بر اساس پیش بینی ها و تدابیر اتخاذ شده در شرایط کرونا، طرح مهارت آموزی سربازان همچنان ادامه دارد و به یاری خدا با اقدامات انجام شده تلاش خواهیم کرد که به همان هدفگذاری آموزش مهارت به 65 درصد از سربازان در سالجاری برسیم.

وی ادامه داد: این بازدیدها نیز در راستای همین اهداف انجام می‌شود و طی مدت یک ماه در بازدید از تمامی مراکز آموزشی بر روند اجرای مصوبات نظارت خواهد شد.

در همین راستا امسال با توجه به هدفگذاری‌ها و نیز درپی شیوع کرونا تصمیم بر آن شد تا مهارت آموزی به سربازان در محیط واقعی کار یعنی کارگاه هایی که به همین منظور با هماهنگی سازمان فنی حرفه‌ای در مراکز نظامی وجود دارد انجام شود.

این موضوع به سربازان کمک خواهد کرد تا بهتر و کامل تر مهارت های مورد علاقه شان را پیگیری کنند.

مشاورعالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح افزود: همچنین موضوع آزمون های ادواری سربازانی که وارد دوره آموزشی می شوند هم موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از مهارت سربازان در اقدامات مقابله ای با کرونا

استفاده از مهارت سربازان در اقدامات مقابله ای با کرونا