مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-05اجتماعي

سامانه «تهران من» دچار اختلال و پاسخگویی تلفنها ضعیف شد


همزمان با شروع مهلت یک هفته ای ویرایش مدارک خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سامانه «تهران من» دچار اختلال شده و امکان برقرای تماس با 6 خط تلفن آن هم به سختی انجام می گیرد.

- همزمان با شروع مهلت یک هفته ای ویرایش مدارک خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سامانه تهران من دچار اختلال شده و امکان برقرای تماس با 6 خط تلفن آن هم به سختی انجام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران روز گذشته با صدور اطلاعیه ای در مورد طرح ترافیک خبرنگاران اعلام کرد: نمایش وضعیت در حال بررسی در روبروی اسم خبرنگاران محترم به معنی نقص مدرک یا مدارک است، لذا مقتضی است از تاریخ 1399/04/15 لغایت پایان روز 1399/04/21 به حساب کاربری در سامانه تهران من (بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران) مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنید.

اما همزمان با شروع مهلت یک هفته ای ویرایش مدارک خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سامانه تهران من دچار اختلال شد.

بنابر این اطلاعیه خبرنگاران باید با مراجعه به سایت تهران من و بررسی وضعیت مدارک خود، در صورت مشاهده پیام درحال بررسی برای برطرف کردن ایرادات موجود از طریق چند شماره تلفن اقدام می کردند در حالی که نه تنها سامانه تهران من در نخستین روز از آغاز این مهلت 7 روزه دچار اختلال شده که 6 خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «تهران من» دچار اختلال و پاسخگویی تلفنها ضعیف شد

سامانه «تهران من» دچار اختلال و پاسخگویی تلفنها ضعیف شد