مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-05سياسي

ارسال یک میلیون بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی به استانهای قرمزکشور


با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام، ارسال فوری یک میلیون بسته اقلام بهداشتی به استانهای با وضعیت قرمز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز در آیین آغاز مرحله جدید پویش ملی احسان سلامت گفت: در مرحله جدید پویش، 5 میلیون ماسک و 250 هزار لیتر محلول ضدعفونی به استان هایی که ازنظر وزارت بهداشت نقاط قرمز کرونایی معرفی شده اند، ارسال می شود.

وی افزود: این بسته ها پس از ارسال، توسط نیروهای جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

سیدهاشمی خاطرنشان کرد: با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام از اولین روز اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور، تمام بخش های ستاد با تمام قوا برای مقابله با این ویروس به میدان آمدند و برای پرکردن خلأهای موجود کشور با تولید انبوه ماسک و محلول ضدعفونی و کیت تشخیص و دارو و دستگاه های موردنیاز بیماران کرونایی، در کنار مردم ایستادند و تا آخرین لحظه درمان این بیماری هم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون ستاد اجرایی افزود: در گام های قبلی بیش از یک میلیون بسته بهداشتی و یک میلیون بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در مناطق محروم توزیع شد و هم اکنون نیز علاوه بر این یک میلیون بسته بهداشتی جدید، چهار میلیون بسته پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال یک میلیون بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی به استانهای قرمزکشور

ارسال یک میلیون بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی به استانهای قرمزکشور