مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-05ورزشي

برند استقلال و پرسپولیس را مبتذل نکنید!


کار مدیر جمع کردن لایک در فضای مجازی نیست.

مشت محکم کوبیدن در شبکه های اجتماعی نیست، سوزاندن جگر رقیبان نیست، سخنرانی درمانی نیست، تمرکز روی تیم خود و تلاش برای پیش بردن آن در توفان هاست.

- عصرایران؛ احسان محمدی- بعد از جام جهانی 2014 که سردار آزمون در اعتراض به پرخاش گفت از تیم ملی خداحافظی می‌کند، نوشتم که پوشیدن حتی یک دقیقه این پیراهن سفید رویای میلیون‌ها نفر است.

هزاران نفر در آرزوی اینکه شاید یک روز فوتبالیست شوند در زمین‌های خاکی و آسفالت‌های داغ زمین خوردند، دست‌وپایشان شکست و حتی نتوانستند در یک تیم محلی بازی کنند.

در کنار سخت‌کوشی، این بخت‌بلند سردار است که توانسته بازیکن تیم ملی ایران شود و نباید این‌همه سرمستانه با این پیراهن برخورد کند.

این روزها وقتی پاره‌ای رفتارها پیرامون باشگاه پرسپولیس و استقلال را می‌بینیم یاد میلیون‌ها هواداری می‌افتم که در طول تاریخ دو باشگاه به آن عشق ورزیده‌اند، برای موفقیت تیمشان حتی دست توی جیب خالی‌شان کرده‌اند و به‌حساب باشگاه پول ریخته‌اند، کتک‌خورده‌اند، با اعصاب متلاشی خوابیده‌اند و باز هم امیدوارانه روز دیگری را شروع کرده‌اند که تیم نتیجه بگیرد، قهرمان شود تا آن‌ها ثانیه‌ای، دقیقه‌ای و ساعتی رنج زیستن را از یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند استقلال و پرسپولیس را مبتذل نکنید!

برند استقلال و پرسپولیس را مبتذل نکنید!