مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-05اقتصادي

کاهش 50 درصدی صادرات از مرز بیله سوار


مدیر گمرک بیله سوار از کاهش 49 درصدی واردات و 50 درصدی صادرات از این گمرک طی سه ماهه نخست سال 99 خبر داد.

- مدیر گمرک بیله سوار گفت: واردات از گمرک بیله سوار در سه ماه اول سال جاری 49 درصد و صادرات 50 درصد نسبت به سه ماه نخست سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رامین ظهیری در خصوص تأثیرات شیوع کرونا و تأثیرات آن بر امور گمرک عنوان کرد: از زمان شیوع کرونا سالن های گمرک بیله سوار مسدود شده و تنها یکی دو مورد برگشت اتباع ایرانی از این گمرک صورت گرفته است.

وی افزود: در سه ماه اول سال جاری به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا کل تردد مسافری از محل گمرک بیله سوار 207 نفر بوده که شامل برگشت اتباع ایرانی به کشور است که همین آمار در سه ماه اول سال 98 برابر با 370 هزار نفر بوده است.

کاهش 50 درصدی صادرات از مرز بیله سوار به دلیل شیوع کرونا مدیر گمرک بیله سوار در مقایسه صادرات کالاهای چمدانی سال جاری با سال گذشته عنوان کرد: ارزش صادرات کالاهای چمدانی (کالاهای همراه مسافر) در سه ماه اول سال 98 بالغ بر 15 میلیون دلار بوده در حالی که این رقم در سه ماه اول سال جاری به صفر رسیده است.

ظهیری با بیان این که کامیون های ایران اجازه ورود به خاک آذربایجان را ندارند اظهار کرد: به دلیل محدودیت های اعمال شده در راستای پیشگیری از شیوع کرونا از سوی کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی صادرات از مرز بیله سوار

کاهش 50 درصدی صادرات از مرز بیله سوار