مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-05اقتصادي

شهرستان خلخال به گل شهر اردبیل تبدیل می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: شهرستان خلخال با تولید بیش از 2 میلیون و 500 هزار شاخه گل در سال به عنوان قطب تولید گل رز هلندی در جنوب استان اردبیل تبدیل شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: شهرستان خلخال با تولید بیش از 2 میلیون و 500 هزار شاخه گل در سال به عنوان قطب تولید گل رز هلندی در جنوب استان اردبیل تبدیل شده است.

خلیل نیکشاد 15 تیرماه در بازدید از طرح های تولید محصولات گلخانه ای خلخال گفت: با اجرا و تکمیل طرح های گلخانه ای خلخال به گل شهر استان اردبیل تبدیل می شود به طوری که این شهرستان در اجرای طرح های گلخانه ای بویژه گلخانه های مقیاس کوچک بسیار مطلوب عمل کرده و جزو 10 شهرستان برتر کشور در این زمینه است.

وی با بیان اینکه مدیریت جهاد کشاورزی خلخال برای راه اندازی 76 واحد گلخانه ای مقیاس کوچک پروانه ساخت صادر کرده است، ادامه داد: همچنین 15 طرح ایجاد گلخانه های مقیاس کوچک معیشت خانواده به مرحله بهره برداری رسیده و تعداد قابل توجهی نیز بزودی آماده افتتاح می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: برای گسترش گلخانه های کوچک مقیاس در سطح استان 160 مجوز صادر شده که 121 مورد آن به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شده و 10 واحد نیز آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان خلخال به گل شهر اردبیل تبدیل می شود

شهرستان خلخال به گل شهر اردبیل تبدیل می شود