مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-05سياسي

عذرخواهی محسن هاشمی از تهرانی ها بابت حادثه کلینیک سینا


رییس شورای شهر تهران با اشاره به حادثه کلینیک سینا گفت: همه باید قصور خود را در این حادثه قبول کنیم و بهتر است از همین جا از مردم عذرخواهی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محسن هاشمی در پایان دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: متاسفانه هفته گذشته حادثه ناگواری رخ داد که در پی آن 19 نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند و لازم بود طی این حادثه، شورای شهر جلسه‌ای را به بررسی ابعاد آن اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه به همین دلیل از شهرداری، مسئولان وزارت بهداشت، وزارت کار و مالکین دعوت کردیم تا در این جلسه حضور یابند، گفت: مالکین در جلسه نبودند چراکه برخی از آنها در بازداشت هستند و دکتر زالی نیز اعلام کرد که سه‌شنبه می‌تواند در جلسه شورا حاضر شود.

هاشمی با اشاره به گزارشی که از سوی کمیته شورای شهر تهران درباره این حادثه تهیه کردند و قرائت شد، گفت: اعضا درباره ابعاد این حادثه سوالاتی داشتند و اجازه دادیم که همه آنها مطرح شود تا ابعاد به صورت همه‌جانبه مورد بررسی قرار گیرد.

رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه گزارش جامعی از سوی کارگروه شورای شهر تهران درباره این حادثه تهیه می‌شود، تصریح کرد: همه باید قصور خود را در این حادثه قبول کنیم و بهتر است از همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی محسن هاشمی از تهرانی ها بابت حادثه کلینیک سینا

عذرخواهی محسن هاشمی از تهرانی ها بابت حادثه کلینیک سینا