مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-05ورزشي

باشگاه شهرخودرو: اگر فدراسیون فوتبال از حرفش برگردد، ما هم بازی نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام روابط عمومی باشگاه شهرخودرو، مقصود خدایی در مورد شایعه لغو دو بازی بازی استقلال-پارس جنوبی و فولاد-نساجی، - نایب رییس هیئت مدیره شهرخودرو اعلام کرد که بدون صدور مجوز رسمی سازمان لیگ، هیچ تیمی حق شرکت نکردن در بازی را ندارد و اگر فدراسیون از حرفش برگردد، ما هم بازی نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام روابط عمومی باشگاه شهرخودرو، مقصود خدایی در مورد شایعه لغو دو بازی بازی استقلال-پارس جنوبی و فولاد-نساجی، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم روزی که باشگاه شهرخودرو با ادامه لیگ در این شرایط بدون امکانات مخالفت کرد و تاکید کرد سلامت بازیکنان به خطر می افتد، دوستان توجهی نکردند و به کار خودشان ادامه دادند.

حتی برخی با فرافکنی و طرح موضوعاتی، چون مشکل مالی و فنی در فضای مجازی به باشگاه ما انگ زدند و رو به تخریب حتی مالک باشگاه آوردند.

خدایی تصریح کرد: با این حال طبق برنامه هیات مدیره، نه تنها در تاریخ مقرر که پیش از شروع لیگ بود 80 درصد پول بازیکنان پرداخت شد که در بازی با ذوب آهن هم عیار فنی تیم برای همه مشخص شد که شهرخودرو اگر می گوید لیگ را تعطیل کنید واقعا سلامت بازیکن برایش مطرح است نه چیزی دیگری، اما الان که بازیکنان لیگ کرونایی شده اند، دیگر هیچ صدایی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه شهرخودرو: اگر فدراسیون فوتبال از حرفش برگردد، ما هم بازی نمی کنیم

باشگاه شهرخودرو: اگر فدراسیون فوتبال از حرفش برگردد، ما هم بازی نمی کنیم