مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-05اقتصادي

دلیل کاهش قاچاق سوخت در استان کرمان چی بوده؟


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: در سه ماهه اول سال گذشته مجموع فرآوده های نفتی کشف شده در استان کرمان در حدود یک میلیون و 220 هزار لیتر بوده که میزان کشف سوخت در سه ماهه اول سال جاری به 440 هزار لیتر رسیده است.

- ایسنا/کرمان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: در سه ماهه اول سال گذشته مجموع فرآوده های نفتی کشف شده در استان کرمان در حدود یک میلیون و 220 هزار لیتر بوده که میزان کشف سوخت در سه ماهه اول سال جاری به 440 هزار لیتر رسیده است.

سید باقر نورالدینی عصر امروز 15 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمان به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: میزان کشفیات سوخت قاچاق در استان کرمان در سه ماه اول سال جاری در مقایسه با سال 98 کاهش داشته به طوری که در حوزه نفت و گاز 200 درصد کاهش کشفیات را داشته ایم.

وی اجرای طرح های پیمایشی ناوگان سنگین برون شهری و ارتقای سامانه های درخواست فرآورده های نفتی را از مهمترین علل کاهش قاچاق فرآورده های نفتی در استان دانست و بیان کرد: در سه ماهه اول سال گذشته مجموع فرآوده های نفتی کشف شده در استان کرمان در حدود یک میلیون و 220 هزار لیتر بوده که میزان کشف سوخت در سه ماهه اول سال جاری به 440 هزار لیتر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل کاهش قاچاق سوخت در استان کرمان چی بوده؟

دلیل کاهش قاچاق سوخت در استان کرمان چی بوده؟