مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-05اقتصادي

فعالیت 15 هزار مودی مالیاتی در لنگرود/ تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده در شهریور


رییس امور مالیاتی لنگرود، با اشاره به فعالیت 15 هزار مودی مالیاتی اشخاص حقیقی و 400 مودی اشخاص حقوقی فعال در این شهرستان، گفت: به واسطه شیوع کرونا همه مودیان مالیاتی فرصت های دو ماهه یافتند تا کارهای مالیاتی خودشان را در موعد مقرر انجام دهند.

- ایسنا/گیلان رییس امور مالیاتی لنگرود، با اشاره به فعالیت 15 هزار مودی مالیاتی اشخاص حقیقی و 400 مودی اشخاص حقوقی فعال در این شهرستان، گفت: به واسطه شیوع کرونا همه مودیان مالیاتی فرصت های دو ماهه یافتند تا کارهای مالیاتی خودشان را در موعد مقرر انجام دهند.

امیرارسلان قاسم نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان لنگرود 15 هزار مودی مالیاتی اشخاص حقیقی و 400 مودی اشخاص حقوقی فعال دارد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کار، اقتصاد و معیشت مردان مورد هجمه قرار گرفته است.

وی با اشاره به دستورالعمل سازمان امور مالیاتی مبنی بر تمدید مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی، افزود: از ابتدای امسال همه مودیان مالیاتی فرصت های دو ماهه یافتند تا کارهای مالیاتی خودشان را در موعد مقرر انجام دهند.

رییس اداره امور مالیاتی شهرستان لنگرود، با بیان اینکه مهلت تسلیم اظهارنامه اشخاص حقیقی از 31 خردادماه به 31 مردادماه تمدید شده است، خاطرنشان کرد: تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 15 هزار مودی مالیاتی در لنگرود/ تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده در شهریور

فعالیت 15 هزار مودی مالیاتی در لنگرود/ تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده در شهریور