مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-05اجتماعي

لزوم تبدیل استفاده از سند رسمی در معاملات به فرهنگ عمومی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: استفاده از سند رسمی از بسیاری از مشکلات بعدی در معاملات و نقل و انتقال املاک پیشگیری می کند که باید این مهم، - ایسنا/یزد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: استفاده از سند رسمی از بسیاری از مشکلات بعدی در معاملات و نقل و انتقال املاک پیشگیری می کند که باید این مهم، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

محمدحسین رحیمی زاده در دومین نشست دستگاه قضایی با نخبگان حقوقی با هدف بررسی چالش های دستگاه قضا، اظهار کرد: کمبود دانش حقوقی و نداشتن اطلاع از مزایای استفاده از سند رسمی موجب شده بسیاری از مردم معاملات خود را با اسناد عادی انجام دهند که می طلبد در این زمینه با مشارکت رسانه ها یک کار اساسی انجام گیرد.

وی تصویب لایحه داوری را راهگشا در حل بسیاری از مسائل قضایی دانست و بیان کرد: امروزه در همه دنیا خصوصی سازی در حل اختلافات مردم پذیرفته شده است و باید به این سمت حرکت کرد.

این مقام قضایی افزود: شاید برخی پذیرش داوری را اضافه شدن یک مرحله جدید در دادرسی تلقی کنند، اما اگر در حل و فصل اختلافات، ترکیب انتخاب شده با توجه به موضوع یک ترکیب حرفه ای باشد، بدون تردید رأی داوری یک رأی متقن و قوی خواهد بود که در صورت اعتراض، دادگاه نیاز به رسیدگی که موجب اطاله شود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبدیل استفاده از سند رسمی در معاملات به فرهنگ عمومی

لزوم تبدیل استفاده از سند رسمی در معاملات به فرهنگ عمومی