مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-05سياسي

چرا حکم ماده 100 برای کلینیک سینای مهر اجرا نشده است؟


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رای قطعی کمیسیون ماده 100 برای کلینیک سینا مهر شمیران از شهردار منطقه برای عدم اجرای حکم طرح پرسش کرد.

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رای قطعی کمیسیون ماده 100 برای کلینیک سینا مهر شمیران از شهردار منطقه برای عدم اجرای حکم طرح پرسش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا نژادبهرام در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی حادثه کلینیک سینا مهر شمیران گفت: من از شهرداری تهران دو سوال مشخص دارم یکی آنکه ملک کاربری مسکونی داشته و بر مبنای آن فرم تخلف ماده 100 تهیه و حکم قطعی آن نیز صادر شده ولی این حکم اجرا نشده است.

دلیل عدم اجرای حکم چیست؟ وی افزود: چرا اخطارهای داده شده پیگیری نشده است.

این دو سوال از شهرداری مطرح است که چرا پیگیری نکرده تا حکم قلع و قمع بگیرد؟ چرا احکام ماده 100 را اجرا نکرده است؟ در ادامه امینی - نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران - ضمن قدردانی از سازمان آتش نشانی گفت: از اقدام شجاعانه جوان اهل خوزستان و رامهرمز که بی مهابا خود را به آتش زد و جان تعدادی از هموطنان را نجات داد، باید قدردانی شود.

در زمانه ای که تصور می شود چنین از خودگذشتگی هایی تنها باید در کتاب ها خوانده شود قطعا انجام چنین اقداماتی قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حکم ماده 100 برای کلینیک سینای مهر اجرا نشده است؟

چرا حکم ماده 100 برای کلینیک سینای مهر اجرا نشده است؟