مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-05بين الملل

خبرنگار پرس تی وی در بروکسل: صدای مظلومان را به گوش جهانیان می رسانیم


آمریکا و اسراییل همواره تبلیغات سویی را علیه ایران و رسانه های ایرانی به راه می اندازند و از این طریق سعی دارند تا درک مردم جهان از ایران را متناسب با تصاویری که خود ارائه می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ژروم هیوز ، خبرنگار پرس تی وی در بروکسل بلژیک است که از ماه مارس 2013، همکاری خود را با این شبکه خبری انگلیسی زبان آغاز کرده و تا به امروز توانسته صدایی متفاوت از آخرین تحولات و اتفاقات کشور بلژیک را مخابره کند.

هیوز متولد جمهوری ایرلند است و از آنجایی که علاقه زیادی به خبر و رسانه داشت، رشته رسانه را در ایرلند شمالی برای تحصیل انتخاب کرد.

بعد از اتمام زمان تحصیل، چند سالی را در رادیوهای محلی ایرلند مشغول به کار بود و از آنجایی که تسلط بالایی به رسانه داشت، از شبکه TV3 ایرلند پیشنهاد همکاری دریافت کرد.

طولی نکشید که به عنوان خبرنگار ارشد این شبکه در میان رسانه ای ها شناخته شد وهمین مساله او را به تولید چندین مستند با موضوعات مختلف سوق داد.

حتی برخی از مستندهای تولیدی وی برای شبکه TV3 با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان و کارشناسان همراه شد و چندین جایزه را نیز به خود اختصاص داد.

پیشرفت محسوس ژروم هیوز، نگاه مدیران اسکای نیوز را به خود جلب جلب کرد و او بعد از کسب تجارب ارزشمند در شبکه TV3 ایرلند، به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار پرس تی وی در بروکسل: صدای مظلومان را به گوش جهانیان می رسانیم

خبرنگار پرس تی وی در بروکسل: صدای مظلومان را به گوش جهانیان می رسانیم