مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-05اجتماعي

320 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در کردستان افتتاح شد


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: 320 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان استان کردستان پیش از ظهر امروز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس، فعالیت های پایگاه های تابستانی بیشتر در فضای مجازی به ویژه بستر شبکه شاد با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و با شعار هر خانه یک پایگاه و هر دانش آموز یک نقش اجتماعی در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تابستان امسال بیش از 89 هزار و 800 دانش آموز در 320 پایگاه مشغول به فعالیت خواهند بود، افزود: فعالیت های تابستانی دانش آموزان از 15 تیر ماه آغاز شد و تا 30 مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از تمهید مقدمات و اطلاع رسانی ثبت نام و عضویت دانش آموزان در کانال های ایجاد شده غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شبکه شاد خبر داد و ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای تشکیل 320 پایگاه و شرکت 89 هزار و 800 نفر از دانش آموزان استان در سطح شهرستان ها و مناطق انجام شده است.

نریمانی یادآور شد: همچنین کلاس های حضوری نیز در صورت صدور مجوز و امکان برگزاری و همچنین استقبال دانش آموزان، با رعایت کامل پروتکل های بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در کردستان افتتاح شد

320 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در کردستان افتتاح شد