مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-05سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت «مصطفی اخلاقی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و استانداری کرمانشاه با صدور پیام های جداگانه درگذشت مصطفی اخلاقی، جوان جهادگر کرمانشاهی را تسلیت گفتند.

در پیام دفتر نمایندگی دلی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آمده است: هو الحی خانواده محترم و ارجمند اخلاقی سلام علیکم بدین سان و با کمال تأسف و تأثر، عروج ملکوتی هنرمند صبور زنده یاد، مصطفی اخلاقی را تسلیت عرض می نمایم.

بدون شک حوزه رسانه و اطلاع رسانی، از بستر های خدمت کردن به بندگان خدا با استفاده از عناصر بصری، برای تنویر افکار عمومی می باشد.

زنده یاد مصطفی اخلاقی از بسیجیان خدوم، بی ادعا و صبور و از جهادگران مخلص و بی ریای کرمانشاه بود، که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای فرهنگ والای اسلامی و پایمردی در راه رفع مشکلات مردم سپری نمود، عزیزی که در سفرهای متعدد به عتبات عالیات و خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خصوصا در ایام اربعین حسینی، انتقال مفاهیم عمیق فرهنگ عاشورایی را در دستور کار خود داشت و تا لحظه عروج در راه تکریم اهل بیت (ع) و تبیین سیره و سلوک این بزرگواران تلاش نمود.

اینجانب فقدان این چهره مردمی و مذهبی را به شما و عموم همشهریان مومن و عاشق اهل بیت (ع) تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، غفران و رحمت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت «مصطفی اخلاقی»

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت «مصطفی اخلاقی»