مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-05اقتصادي

نباید 300 نفر به بهانه منطقه بافت مرکزی به شهرداری اضافه شود


مدیرکل دفتر امور شهری استانداری همدان گفت: شهرداری بافت مرکزی به منظور حفظ بافت تاریخی همدان نباید به ساختار فعلی شهرداری اضافه شود چراکه نباید شهرداری بیش از این عائله مند شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری همدان گفت: شهرداری بافت مرکزی به منظور حفظ بافت تاریخی همدان نباید به ساختار فعلی شهرداری اضافه شود چراکه نباید شهرداری بیش از این عائله مند شود.

سیدحسین جعفری در گفت وگو با ایسنا، درباره ایجاد شهرداری بافت مرکزی در همدان، خاطرنشان کرد: شهردار یک احساس نیازی درباره ایجاد شهرداری بافت مرکزی کرد تا بتواند خدمات رسانی بیشتری را داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری بافت مرکزی فعلاً در حد طرح است و به تصویب نهایی نرسیده است، ادامه داد: نکته قابل توجه و مهمی که دغدغه بنده است، این بوده که شهرداری بافت مرکزی به ساختار فعلی شهرداری اضافه نشود چراکه نباید شهرداری بیش از این عائله مند شود.

جعفری با اشاره به چابک سازی در بدنه شهرداری و دستگاه ها، اذعان کرد: اگر شهرداری همدان توان مدیریت شهرداری بافت مرکزی را با همین پرسنل موجود ندارد، نباید به سمت ایجاد منطقه برود چراکه با این منطقه نمی تواند ساختار شهرداری بزرگتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید 300 نفر به بهانه منطقه بافت مرکزی به شهرداری اضافه شود

نباید 300 نفر به بهانه منطقه بافت مرکزی به شهرداری اضافه شود