مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-05پزشكي

از انجام 10 هزار بازرسی از واحدهای صنفی تا پلمب 182واحد صنفی متخلف در گچساران


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچسارانبا بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 10هزار بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، آرین غلامیان  با اشاره به  وضعیت قرمز شهرستان و روند صعودی مبتلایان به ویروس کرونا گفت: در حال حاضر محدودیت های برای فعالیت برخی صنوف  انجام گرفته است.

 وی با بیان اینکه  برخی از صنوف پرریسک و پرخطر برای جلوگیری از گسترش و انتشار ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل شده اند، گفت: هم اکنون صنوف پرریسک مانند قهوه خانه ها، گیم نت ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه  و اماکن ورزشی به مدت یک هفته  از تاریخ 12 تیرماه تعطیل شده اند.

غلامیان تصریح کرد: همچنین تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانونی تعطیل و کافی شاپ ها، اغذیه فروشان، فست فودها، کبابی  رستوران ها بدون سرو و پذیرایی در محل(صرفا به صورت بیرون بر) و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

  سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون به صورت مستمر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بر صنوف بازار نظارت و بازرسی دارند، عنوان کرد: در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 10 هزار بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انجام 10 هزار بازرسی از واحدهای صنفی تا پلمب 182واحد صنفی متخلف در گچساران

از انجام 10 هزار بازرسی از واحدهای صنفی تا پلمب 182واحد صنفی متخلف در گچساران