مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-05اقتصادي

ایجاد 749 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی


قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 168 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت و 749 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد که بطور متوسط روزانه 8 شغل را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی ملامهدی به تشریح عملکرد حوزه اشتغال این نهاد در سه ماهه نخست سال جاری پرداخت و افزود: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت مهم ترین برنامه کمیته امداد در سال های اخیر است.

وی با اشاره به فرصت های شغلی ایجاد شده برای مددجویان در سه ماه اخیر، افزود: از این تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده 543 مورد از طریق پرداخت وام و 206 مورد توسط کاریابی ها برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان از کارآمدترین ابزارها برای توانمندسازی است، گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای اشتغال مددجویان انجام شده و با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، برای توسعه این روند نیازمند برنامه های موثرتری هستیم.

ملامهدی، کمیته امداد را پیشتاز در تولید اشتغال، تأمین معیشت و ترویج مسائل فرهنگی و دینی در جامعه دانست و ادامه داد: در سال های گذشته شاهد بوده ایم که خانواده های زیادی با کمک کمیته امداد به خوداتکایی و توانمندسازی رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 749 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

ایجاد 749 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی