مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-05سياسي

زمان برگزاری کنکور های سراسری تغییر می کند؟ / نمایندگان مجلس با داوطلبان!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داستان تعویق یا لغو برگزاری کنکور های سراسری از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور ماجرا ساز شد و پس از تعیین تاریخ های متعدد، - زمان برگزاری کنکور های سراسری تغییر می کند؟ / نمایندگان مجلس با داوطلبان! داوطلبان با شیوع کرونا برای تعویق یا برگزاری کنکور های سراسری نظرات مختلفی دارند و در این بین نمایندگان مجلس به طرفداری از آن ها به بررسی موضوع می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داستان تعویق یا لغو برگزاری کنکور های سراسری از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور ماجرا ساز شد و پس از تعیین تاریخ های متعدد، درنهایت وزارتخانه های مرتبط با هماهنگی ستاد کرونا تاریخ نهایی برگزاری کنکور های سال 99 را اعلام کردند.

تعیین تاریخ برگزاری کنکور های سراسری از اواخر تیرماه اندکی تب اعتراضات و نگرانی های داوطلبان را فروکش کرد و مدتی بود که دیگر صدای اعتراض و گلایه ای به گوش نمی رسید، اما در هفته اخیر با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا در کشور و هشدار های وزارت بهداشت برای رعایت هرچه بیشتر موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، همانند آتش زیرخاکستر مجددا موجی از اعتراضات برای برگزاری کنکور ها به راه افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری کنکور های سراسری تغییر می کند؟ / نمایندگان مجلس با داوطلبان!

زمان برگزاری کنکور های سراسری تغییر می کند؟ / نمایندگان مجلس با داوطلبان!