مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-05سياسي

درب حوزه علمیه برای خدمت و رفع مشکلات مردم باز باشد


حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی با بیان اینکه درب حوزه علمیه برای خدمت و رفع مشکلات مردم باز باشد، گفت: حوزویان خادم مردم و مبلغ معارف اسلام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سومین نشست از سلسله نشست های اخلاقی ویژه مدیران، معاونین و اساتید حوزه های علمیه خواهران استان تهران در سالن جلسات مرکز مدیریت برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سیدمحمدباقر خسروشاهی تولیت مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بامطالعه زندگی نامه علما و بزرگان حوزه در می یابیم که زندگی آنان همواره با ایمان و اعتقاد همراه بود و در مواجهه با مشکلات از درگاه الهی استعانت جسته و طلب یاری می کردند.

وی حضرت آسیه را مجسمه ایمان و بهترین الگوی قرآنی برشمرد و ادامه داد: امروز مدرسان حوزه های علمیه خواهران آسیه وار علاوه بر اینکه علوم اسلامی را تدریس می کنند مربی اخلاق نیز هستند.

وی با تاکید بر اینکه سخن و عمل حوزویان باید یکی باشد، عنوان کرد: بسیاری از بزرگان و علمای دین سخن و عملشان یکی بود برای همین توانستند به درجات بالای کمالیه دست یابند زیرا آنان به هر آنچه اعتقاد داشتند عمل می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی ادامه داد: از گذشته در حوزه های علمیه رسم بود که اعتقاد را توامان با عمل یکی می کردند از این رو استاد در عین حال که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب حوزه علمیه برای خدمت و رفع مشکلات مردم باز باشد

درب حوزه علمیه برای خدمت و رفع مشکلات مردم باز باشد