مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-05ورزشي

تهدید «پارس جنوبی» به افشای پشت پرده امتناع استقلال از سفر به جم


باشگاه پارس جنوبی با انتشار یک اطلاعیه طولانی، اعتبار آزمایش استقلالی ها را در روز گذشته زیر سوال برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، باشگاه پارس جنوبی جم در بیانیه ای آزمایش کرونای بازیکانان و اعضای باشگاه استقلالی را زیر سوال برد.

پارس جنوبی جم در این اطلاعیه عنوان کرده که به زودی از پشت پرده امتناع باشگاه استقلال از سفر به جم پرده برداری خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: تصمیم یکسویه باشگاه استقلال در عدم سفر به شهر جم و اعلام اینکه در دیدار مقابل پارس جنوبی جم حاضر نخواهد شد نه تنها وجاهت فوتبال باشگاهی را زیرسؤال برده بلکه این بی اعتنایی و نگاه بالادستی داشتن به فوتبال ایران نه برای هواداران پارس جنوبی جم قابل هضم است و نه برای کارشناسان و جامعه فوتبال؛ این باشگاه با تصمیم روز گذشته نشان داد نه تنها به ضوابط و پروتکل های مطروحه از سوی سازمان لیگ اعتنایی نکرد بلکه استقلالی ها قصد دارند برای کل فوتبال تصمیم بگیرند.

اینکه یک باشگاه به واسطه حمایت و مالکیت معنوی و مدیریتی وزارت ورزش و جوانان خودش را تافته جدا بافته می داند یک بدعت ناصواب و بدور از عدالت است؛ اینکه باشگاه پارس جنوبی از بضاعت و نفوذ در لایه های مدیریتی ورزش ایران فرسنگ ها نسبت به باشگاهی چون استقلال فاصله دارد بر هیچ کس پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید «پارس جنوبی» به افشای پشت پرده امتناع استقلال از سفر به جم

تهدید «پارس جنوبی» به افشای پشت پرده امتناع استقلال از سفر به جم